10 Kasım 2012 Cumartesi

SATRANÇ PASTA

MALZEMELER:

  • 1 Adet Sade Pandispanya
  • 1 Adet Kakaolu Pandispanya
  • 4 Su Bardağı Süt
  • 1 Paket Muzlu Puding
  • 4 Adet Muz
Süslemek İçin:

  • 2 Su Bardağı Süt
  • 1 Kutu Krem Şanti
  • Yarım Su bardağı Çikolata sosu
  • Ceviz
  • 1 paket Hindistan Cevizi




YAPILIŞI:

Süt ile Krem Şantiyi çırpıp Buzdolabına koyun.

Süsleme için Çikolata Sosu hazırladım.Yarım Su Bardağı Süte 3 Yemek kaşığı Çikolata sosu koyup pişirdim.

Hazır keklerin ortasından küçük bir bardak la yuvarlak çıkartın.Daha büyük bir kaseyle halka çıkartın.Kakao-sade-kakao-sade olacak şekilde resimdeki gibi yuvarlakları iç içe geçirin.

Süt ve Pudingi kısık ateşte karıştırarak pişirelim.Tabağın en altına Pudingten sürelim.Kek katlarını meyve suyuyla ıslatın.Kek katlarından birini pastayı koyacağınız tabağa koyup,üzerine pudingi koyup düzleştirin.Muz dilimlerini dizin.Kekleri üst üste dizin.(Ben her kata Muz koymadım.İki sırada bir Muz dilimlerini yerleştirdim.)

Pastanın üzerine cevizleri dizin.Çikolata sosuyla süsleyip,Buzdolabında bir gece bekletip servis yapın.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok: